frank-en-jeannette-gaan-terug.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Frank en ik keren terug. Terug naar Civitella del Lago.

12 jaar geleden hebben we met zijn viertjes genoten in de Poggio San Giacomo. Een agriturismo op een berg met uitzicht over het Lago di Corbara.

We hebben toen veel gezien van de omgeving, steden als Orvieto, Toledo en Spoleto bezocht. Het lijkt me prettig een 'been there seen that' gevoel te hebben. Misschien een Vespa huren voor een dag, 's avonds wat eten in de osteria aan de oevers van het meer en vooral uitrusten en de batterijen opladen.

Het tweede deel van de reis brengen we vier dagen door in San Baronto Pistoia, op een uur rijden van Firenze. Ook daar is het motto doen waar we zin in hebben.

Op de heenweg een overnachting aan het Comomeer en op de terugweg in Mulhouse.

Voor de thuisblijvers weer een reisblog om een beetje van het wel en wee op de hoogte te blijven.

Wannes en Sara blijven dit keer in België.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

jeannette

Reacties

Reacties

Jan

molto divertente?????

Ria

Geniet ervan!

Gerda Van Opdorp

Hopelijk vinden jullie de broodnodige rust!
Ik “reis” met jullie mee! Dankjewel

Ria

Rust in Colmar na passage van de Tour!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!