frank-en-jeannette-gaan-terug.reismee.nl

Kuren in Toscane

Het was stil vannacht in San Baronto. Met uitzondering dan van de kerkklok die ook 's nachts het uur blijft luiden. Om 9 uur even naar de bakker voor verse broodjes en een croissant met chocolade. Het was gisteren even omschakelen, ik heb mijn draai hier nu ook gevonden.

Na het ontbijt op weg naar Montecattini. Een stadje dat we nog niet eerder hadden bezocht. Het was de moeite. Prachtige Termen uit de 18de eeuw. Ik heb genoten van de vergane glorie. De termen zijn tot op de dag van vandaag nog in gebruik. Bekijk vooral de foto's.

Het hoeft niet altijd een drukke dag te zijn. We waren op tijd terug in ons appartement om het einde van de Tour nog even te kijken. Vervolgens kwam er onder ons balkon onze eigen Giro voorbij.

Gisteravond hebben we lekker gegeten met het gevoel in een aflevering van Fawlty Towers mee te spelen. Het voorgerecht net achter de kiezen of de medewerker kwam vragen of we dessert wilden 'nee dank je dat hebben we graag na het hoofdgerecht'. Vanavond was het eten te eten, maar met het uitzicht hadden ze me ook een droge boterham mogen voorzetten. Een uitzicht met een zonsondergang om gelukkig van te worden. We blijven nog een paar dagen.

Veel liefs

Walter