frank-en-jeannette-gaan-terug.reismee.nl

Zicht op het Lago

We zitten op ons terras, in de schaduw van een eik en zicht op het Lago di Corbara. Na 12 jaar terug. Helaas is onze Trattoria aan het meer ter ziele gegaan. Jammer, maar volgens het internet zijn er nog lekkere plekjes om te genieten van de Italiaanse keuken.

Voor vandaag en morgen zijn de boodschappen in huis. Ik red me aardig in het Italiaans, alleen aan de visboer uitleggen dat de Dorade alleen ontgut en ontschubt moest worden... nee dat had ik niet geleerd.

Het fileleed van onderweg zal ik je besparen. Ik weet wel dat onze bip&go uitgebreid zal worden met het Italiaanse Telepass. De symbooltjes die plots op de gps verschenen waren geen aanduiding voor afritten naar de zee maar waarschuwingen voor hevige wateroverlast. Dat was geen overbodige waarschuwing. In noodweer zijn we bij onze Poggio aangekomen.

Inmiddels schijnt de zon, is Frank aan het koken en zingen de cycladen. Ik kan het hier wel gewoon worden op mijn berg.

Veel liefs

Reacties

Reacties

mama

dat ziet er mooi uit , blijf maar lekker een paar dagen zitten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!