frank-en-jeannette-gaan-terug.reismee.nl

Ontdek de Elzas.

We hebben er even voor moeten rijden maar het is de moeite. We zijn in Mulhouse. De plaats waar we altijd langs jakkeren op weg naar het zuiden of het noorden.

Vanmorgen was het weer vroeg dag in San Baronto. Prachtige zonsondergangen, nieuwe plaatsen bekeken, maar het appartement lag aan een drukke (de enige) weg van Pistoia naar Vinci en verder. Een pizzeria met groot terras aan de rechterkant en het restaurant van Racheele aan de linkerkant. De nachtrust was dan ook niet echt rustig. Voordeel was dat we om kwart voor acht vanmorgen al vertrokken met als reisdoel deze plek in de Elzas.

Tegen half vier reden we de parkeergarage bij het hotel binnen en na het inchecken even ons inrichten op de hotelkamer om daarna de stad te verkennen. Ja het was warm, in de schaduw was het goed te doen en om tijd en stond een terrasje om het vochtgehalte op peil te brengen. We hebben een leuke stadstour gewandeld.

Mulhouse is een tussenstop waard, een gezellige stad met de Hema en C&A, ik voelde me al een beetje thuis. We hebben de dag afgesloten met lekker eten bij een Japans restaurant in de buurt, het hoeft immers niet altijd flammkuchen te zijn.

Morgen reizen we verder. Einddoel Antwerpen.

Veel liefs

Walter

Veilig terug

mama

doe voorzichtig , drinken mee in de auto