frank-en-jeannette-gaan-terug.reismee.nl

Nederlands weertje bij het Lago

Wakker worden met het geluid van regen. Niet zo'n zondvloed als bij aankomst maar regen. Volgend jaar dan misschien naar Schotland? Het eeuwige twistpunt thuis, Frank wil niet, ik wel (het regent daar...). Ach het waren maar een paar buitjes en we zijn niet van suiker.

Vandaag stond een bezoek aan Todi op het programma. De titel van deze reislog luidt 'gaan terug'. Waarschijnlijk is 12 jaar een lange periode want ik had het idee alles voor het eerst te zien.

Na twee kerkbezoeken was het hoog tijd voor een koffietje. Het Piazza del Popolo had wat gezellige terrasjes. Mijn geheugen laat me echt in de steek. Na ons bezoek aan Rome deze lente hadden we moeten weten dat je nooit een espresso moet gaan drinken op een plein met die naam. 5€ voor een espresso. 1€ goedkoper dan de Romeinse espresso, maar dan nog, in Italië aan die prijs.

Drink nooit een espresso op een Piazza del Popolo! Capisce?

De funicolare was weer super. Daar kan geen pretparkattractie tegenop.

Frank was ook vandaag weer kok van dienst. En het was lekker; saltimbocca. Het water voor de pasta kwam uit een fles. Het leidingwater heeft er de brui aan gegeven. Niet alleen op mijn berg maar in een groter gebied. Afwachten wanneer dit weer gaat stromen. Wij gokken op domani.

Veel liefs


Reacties

Reacties

walter

Jij hebt toch een mooie schrijfstijl, Jeannette.

mama

kun je ook niet douchen , dan maar in zee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!